Популярные сообщения

пятница, 7 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

     Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
     Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
    Учні мають бути активним у власному навчанні.
     Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
     Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку,  різні ступені розвитку інтелекту учнів.
   Сьогодні працювати було легше, бо ,нарешті, побачила мету свого навчання.

1 комментарий:

  1. Людмило, вітаю Вас! У Вас у всьому прогрес!!!
    Успіхів у всьому!

    ОтветитьУдалить